konstinredning

Ann Eriksson Gävle

Min historia

Publicerad 2012-02-26 22:12:00 i Min historia,

Det konstnärliga i att teckna eller att skapa kreativt i någon form har alltid funnits hos mig. Jag har i grunden en teckningskurs på Famous Artistists School och på senare år en utbildning i Grafisk Design på Idévärlden i Bollnäs. Min första tavla kom till under hösten 2009 och har efterföljts av ytterligare arton tavlor. Min första vernissage hade jag i oktober 2010 och den andra i april 2011, även en väggmålning har kommit till under våren 2011 en siluett av en man i helfigur. Under år 2012 har det fyllts på med målade tavlor, fem stycken varav två är sålda.
 

Om

Min profilbild

Ann E

En blogg med bilder på i första hand egna canvastavlor, men även inredningsbilder

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela