konstinredning

Ann Eriksson Gävle

En dator som pajar...

Publicerad 2012-04-10 19:58:15 i Allmänt,

Det är inte kul när datorn pajar..det blir svårt att uppdatera sin blogg exempelvis...Hålla koll på mailen...kontakt med folk...och uppgradera sig om vad som händer..Jag har turen att få köpa en jättebra beg laptop av min moster..så nu är jag på banan igen... Och kan konstatera att INTE ...mycket har hänt! Kul att några kollar in min blogg iaf! Det är jag tacksam för.

Jag har precis färdigställt en tavla till min dotter och hennes sambo och nu är det dags att dra igång o måla en stor tavla på beställning igen! Det är jättekul! Spännande och se vad som kommer att växa fram!

Kommentarer

Postat av: Klas

Publicerad 2012-04-11 17:11:43

Spänningen stiger, blir nog bra...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann E

En blogg med bilder på i första hand egna canvastavlor, men även inredningsbilder

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela